اخبار ارقام نگار

افتتاح شعبه جدید پوشاک “ریسانی ”مجهز به نرم افزار باران

ریسانی برترین و تنها تولید کننده پوشاک مجلسی صنعتی در ایران است . این مجموعه در سال ۸۶ و تحت نام موژان فعالیت خود را آغاز نمود .

در طی مدت ۲ سال این مجموعه توانست محصولات خود را در کارخانه ای نیمه صنعتی  تولید کند و علاوه بر استفاده از دوخت مناسب و استفاده از پارچه های مرغوب ‏‏ همواره در راه گسترش و توسیع فضا و ماشین آلات در مجموعه تولید و فروش محصولات اهتمام خاصی داشت.

در سال ۹۴ و با شکل گیری دپارتمان های مختلف (در بخش های طراحی و نمونه دوزی – کنترل پارچه و برش – کنترل خطوط تولید و دوخت – بسته بندی و انبار) به صورت تخصصی گامی جدی در راه صنعتی شدن برداشته تا آنجا کا با بهبود فرآیند های خط تولید ظرفیت روزانه از ۱۲۰ دست کت و دامن  در سال ۹۲ به ۲۰۰ دست در سال ۹۴ منجر شد .

با توجه به گسترش برند سازی و اهداف بلند مدت در این مجموعه و در راه رسیدن به خود کفایی در امر تولید پوشاک نام این مجموعه در سال ۹۵ با بازنگری از موژان به ریسانی تغییر کرد و در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسید .

تولیدات ریسانی در حال حاضر شامل کت ، شلوار ، دامن ، پیراهن ، مانتو، شومیز و تاپ زنانه است.

ریسانی با بهره گیری از نیروی انسانی جوان و متخصص و استفاده از ماشین آلات تخصصی و دانش نوین در تولید پوشاک امیدوار است در آینده ای نزدیک سهم بسزایی از بازار پوشاک ایران و کشو رهای همسایه را از آن خود کند .

ریسانی با افتخار نام ایران را بر روی محصولات خود درج مینماید و امیدوار است نام و آوازه ایرانی همواره در جهان طنین انداز باشد .

در حال حاضر تمامی شعب فروشگاه ریسانی از نرم افزار قبلی به نرم افزار مدیریت فروشگاه باران ۳۶۰ درجه تغییر یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *