اخبار ارقام نگار

حضور کامل ارقام نگار در مجموعه ایران مال

بازار بزرگ ایران موسوم به «ایران مال» به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان، جزو عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرج واقع شده است. این مجموعه در میان ۳ فرودگاه مهرآباد، پیام و امام خمینی (ره) احاطه و در شمال غربی تهران بزرگ و حاشیه پارک چیتگر، همجوار دامنه‌های جنوبی رشته کوه‌های البرز و نزدیکی دریاچه خلیج فارس، در منطقه ۲۲ و انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی در زمینی به مساحت ۳۱۷ هزار مترمربع ساخته شده است.

پروانه‌ ساختمانی بازار بزرگ ایران در ۹۳/۱/۳۱ با عنوان تغییر نقشه پنجم و بر اساس آخرین پروانه تغییر نقشه صادر شده در ۹۳/۱۲/۱۹ با مساحت کل یک میلیون و ۶۶۹ هزار و ۵۰۴ مترمربع به نام مالک، شرکت توسعه ساختمانی البرز تات صادر شده که تا کنون حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار مترمربع آن ساخته شده است.

این سازه شکوهمند را می‌توان نتیجه ایده و انگیزه ایرانی، توان فنی- مهندسی ایرانی، تلاش متخصصان و کارگران ایرانی، در دوران اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سازه‌ای برای تمام ایرانیان این نسل و نسل‌های آینده قلمداد نمود که آیین رونمایی از آن در روز جهانی کارگر (۹۷/۰۲/۱۱) که مصادف با میلاد حضرت ولی عصر(عج) بود، با شکوه تمام و با حضور بزرگان عرصه اقتصاد، فرهنگ، تجارت و رسانه برگزار شد.

ایده اولیه ساخت این سازه تمدنی از معمار اقتصادی، فعال تجاری و کارآفرین نام آشنای ایران، مهندس علی انصاری است که این کار سترگ را با تمامی دشواری‌ها و تنگناها، در دوران تحریم به فرجامی نیک رسانده به طوری که موجب غرور ملی هر ایرانی است.

«ایران‌مال» یک شرکت سهامی عام و متعلق به بانک آینده است. این شرکت با مجوز بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تاسیس شده است. بخشی از سهام، واگذار شده و بخشی دیگر بعد از بهره‌برداری از پروژه در بورس عرضه و بانک آینده در نهایت از مالکیت پروژه خارج خواهد شد.

با کمال افتخار شرکت ارقام نگار اندیشه با دارا بودن توانمندی‌های ویژه فنی و یکپارچه، موفق به حضوری کامل در مجموعه ایران مال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *