راهکار ویژه فروشگاه های زنجیره ای آرایشی و بهداشتی

در سطح جهانی ایران رتبه هفتم را به لحاظ مصرف لوازم آرایش به خود اختصاص داده و آمار ۲۹ درصدی مواد آرایشی مصرفی در منطقه خاورمیانه متعلق به کشور ماست. ایران بعد از عربستان، بیشترین میزان مصرف لوازم آرایشی را در خاورمیانه دارد.

۱۴ میلیون زن ایرانی در برابر ۱۴۰ میلیون نفر زن در خاورمیانه به میزان ۲/۱ میلیارد دلار از بازار ۷/۲ میلیارد دلاری بازار فروش لوازم آرایشی در خاورمیانه و به عبارتی خریدار یک سوم لوازم آرایشی در بازار خاورمیانه محسوب می‌شوند.

ارقام نگار اینجاست برای یاری شما

راهکار ارقام نگار مقرون به صرفه و کاملا یکپارچه از صندوق فروش (POS) تا حسابداری، پشتیبان تصمیمات شماست. شاخص‌های کلیدی موفقیت  و مرتفع نمودن نقاط چالش، مانند خرید مناسب و بموقع، سهولت ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری، استفاده از اعتبار و نقدینگی بالا، موجودی کالای محدود و هزینه بر، چگونگی به نمایش گذاشتن کالاهای موجود، همه و همه در یک راه حل نرم افزاری با نام باران ۳۶۰ ارایه می‌گردد.

پیش بینی و ردیابی رفتار مشتریان

شما با نسل جدیدی از مشتریان مواجه هستید چه دلخواهتان باشد یا نه، این مشتریان کالا را لوکس و به روز می‌خواهند البته شما در فروش مختارید. می‌توانید نفروشید و مشتری پر توقع را به رقیبتان هدیه دهید، اما طرف صحبت ما کسانی هستند که همیشه اعتقاد دارند حق با مشتری است، در هر شرایطی.

باشگاه مشتریان متمرکز باران ۳۶۰، یاری دهنده شما برای ایجاد یک کانال ارتباطی مستمر و سود ده با مشتریانتان است

مدیریت موجودی کالا و انبارها

نرم افزار باران ۳۶۰ و راهکارها و فرآیندهای ارایه شده با نرم افزار، کمک رسان شما برای شارژ موجودی بموقع و فروش بیشترخواهد بود، حفظ سرمایه شما و عدم خواب سرمایه در موجودی کالاهای دارای انقضا در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی به تدابیری بستگی دارد که با ابزاری نوین و کارا پیاده سازی شود. براحتی می توانید موجودی کالای فروشگاه‌ها و انبارهای خود را مدیریت وکنترل نمایید. برنامه توزیع مناسبی از کالاها را برای فروشگاه‌های خود تنظیم کنید و کالاها را در قالب مجموعه و سِت کامل، مدیریت و به فروش برسانید

توزیع بهینه کالا در فروشگاه‌ها

امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به سایرین بهره‌گیری از مکان‌های متعدد با سلایق متفاوت بومی ‌آن مکان‌هاست. ارقام نگار با در اختیار گذاشتن ابزار ایجاد شاخص‌ها برای شناسایی این سلایق و رفتارها، توزیع کالا در فروشگاه‌های شما را بهینه کرده و ضمن ایجاد فروش بیشتر، خواب سرمایه کالایی شما را کاهش می‌دهد.  

فرانچایز و افزایش شعب و فروشگاه ها

روش های مدیریت فرانچایز در باران ۳۶۰، ابزاری دقیق و مناسب برای مدیریت شعب فرنچایز است ودغدغه های شما برای حفظ موجودی های امانی در شعب و همچنین تسویه با نمایندگان را به صورت کامل پوشش می دهد. 

برخی از مشتریان

مشاهده دموی نرم افزار